.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفر کفاشیان به ساری

رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای ایجاد تغییرات کلی و جزیی در اساسنامه فدراسیون و همچنین بررسی عملکرد و فعالیت کمیته‌های مختلف هیئت فوتبال مازندران به ساری سفر می‌کند.
به گزارش شمال نیوز غلامرضا بهروان امروز در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: مجمع سالانه هیئت فوتبال استان با حضور سید علی‌اکبر طاهایی استاندار و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و دیگر اعضای مجمع و مسئولان ورزش استان در ساری برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: مجمع سالانه هیئت فوتبال مازندران در روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه جاری برای بررسی عملکرد اساسنامه با حضور مسئولان ورزش استان ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار می‌شود.
رئیس هیئت فوتبال مازندران درباره برگزاری مجمع سالانه هیئت فوتبال استان مازندران تصریح کرد: این مجمع برای ایجاد تغییرات کلی و جزیی در اساسنامه فدراسیون و همچنین بررسی عملکرد و فعالیت کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال مازندران برگزار می‌شود.
بهروان همچنین از فعالیت حدود 60 تیم در لیگ باشگاه‌های کشور در رده‌های مختلف خبر داد و اظهار داشت: هیئت فوتبال مازندران با توجه به عملکرد و ارزیابی کارشناسان فدراسیون از استان‌های برتر و نمونه کشور است.
وی از همکاری متقابل هیئت فوتبال مازندران با فدراسیون خبر داد و تصریح کرد: کمیته‌های مختلف در هیئت فوتبال مازندران با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه برنامه چهار ساله همیشه از برترین‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان است.
بهروان در پایان از پایان مسابقات لیگ دسته یک فوتبال استان خبر داد و افزود: دو تیم طپش قائمشهر و ناب استیل سلمانشهر به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران صعود کردند و لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان هم در حال برگزاری است و تا دو هفته آینده لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران هم با شناخت تیم قهرمان پایان می‌پذیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1390
امیدواریم بتونند گمانه زنی کنند تا مشکلات فوتبال استان و یا نساجی حل بشه تا حداقل یک تیم به عنوان نماینده از استان در لیگ برتر داشته باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.